businesscase.dk > Nyheder > Uncategorized > Godt nytår – og mere end 15.000 besøg på businesscase.dk i 2021
mirror, spejl

Godt nytår – og mere end 15.000 besøg på businesscase.dk i 2021

Godt nytår!

2020 har for mange været et underligt år. 2021 for mange blev et vildt år, hvor alle mål blev overgået. Med fokus på det gode, så kan vi få mere af det i 2022.

Mere 15.000 besøg på businesscase.dk og over 1.200 modtagere af vores nyhedsbrev

I 2021 havde vi ikke færre end 15.000 besøg på businesscase.dk. Skabelonen er nu downloaded over 1.750 gange. Samt vores nyhedsbrev har over 1.250 modtagere.

Skabelonen kan downloades her.

Nyhedsbrevet kan tilmeldes her.

Vi arbejder på at gøre både businesscase.dk, skabelonerne og vores nyhedsbreve endnu bedre.

Skriv gerne til Martin J. Ernst på mje@1stroke.dk eller ring 2991 1122, hvis I har gode idéer til forbedringer.

Se de fem meste besøgte sider på businesscase.dk

Heller ikke overraskende er det side om vores nylig opdateret business case skabelon, som skaber den gode trafik på businesscase.dk.

  1. Business case – skabelon
  2. Hvad er en business case?
  3. Gode råd – til business casen og gevinstrealiseringen
  4. Gevinstrealiseringsplan – skabelon
  5. Den statslige business case

Er der nogle emner, som I syntes jeg skal tage op på denne faglige side? Skriv gerne til Martin J. Ernst på mje@1stroke.dk eller ring 2991 1122.

Et par gode øjeblikke fra 2021

Vores redaktør Martin J. Ernst var bl.a.:

Key-note speaker på “Fremtidens Grunddata” – med overskriften ”Business casen for Grunddata befinder sig i et privat-offentligt økosystem”.

Og deltog i podcasten “Business casen for sustainability: Sådan skaber klimaindsatsen forretningsmæssig værdi (bæredygtighed)” produceret af Dansk-IT:

Vores ambition for 2022

Vi vil i 2022 gøre endnu mere ud af vores side og vores nyhedsbrev. Fokus bliver aktuelle emner med stærke relationer til business casen og ikke mindst gevinstrealiseringen.

Vi har allerede nu et par foredrag i støbeskeen. Følg med på siden her.

Vi har også en ambition om at holde mindst en konference. Vi arbejder nemlig på at genoplive Danmarks bedste business case, som vi kørte både i 2019 og 2020. Vi valgte ikke at gøre det i 2021 af mange grunde. Den primære var jo fordi det var svært at planlægge netværksarrangementer pga. pandemien.